A0:  زنان
زنان
خطری که زنان ایرانی را تهدید می کند جدی است باید آگاه باشید باشید واز برنامه هایی که برای نابودی فرهنگ ایران است آگاه شوید
زنان
نويسندگان
لینک عزیزان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنان و آدرس zanan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هالیوود بر آستانه قرن بیست و یکم

 

"تدارک برای هزاره سوم" عنوان بیستمین قسمت از مجموعه مستند "...و اینک آخرالزمان" است که ساعات 12/45 ، 19/45 و 22/35 پنجشنبه 8 تیرماه از شبکه خبر پخش می شود. در این قسمت تدارک کمپانی های هالیوود برای ورود به هزاره سوم مورد توجه قرار می گیرد، با این توضیح که پایان هزاره دوم و آغاز هزاره سوم برای آنها معنی و مفهوم دیگری داشت. معنی و مفهومی که از باورها و اعتقادات پیوریتن ها و اوانجلیست ها یعنی فاتحان قاره آمریکا می آمد. همان باورهای آخرالزمانی و آرماگدونی.

هانا راسین پژوهشگر، ژورنالیست و یکی از نویسندگان معروف واشینگتن پست،مدت ها برروی کتابی درباره نخبگان اوانجلیست(همان  صهیونیست های مسیحی که خاستگاه آیینی حاکمان امروز آمریکا هستند)کار می‌کرد. او در مقاله ای که در دسامبر 2005 در  ماهنامه آتلانتیس، شماره296 به چاپ رساند، تدارک هزاره سومی  بنیادگرایان انجیلی برای  سینما و فیلمسازی را به تفضیل توضیح داد .اگرچه در واقع نگرش اوانجلیستی از خیلی پیشتر در ساختارهای سیاسی حاکم و بافت سنت‌گرای جامعه آمریکا و در نتیجه فقرات نظام سینمایی غرب حضوری پرقدرت داشته، اما مقاله راسین علاوه براینکه دیدگاه یک نویسنده و کارشناس یهودی غربی را به این مسئله بیان می سازد، حکایت از آن دارد که امروزه این رابطه در هالیوود و سینمای آمریکا تا چه حد روشن و ملموس است.

بسیاری از کارشناسان سینما در غرب براین باور بودند که کلیسای انجیلی با رویکردهای صهیونی نومحافظه‌کاران در حال دامن‌زدن به موج جدیدی از تهاجمات عقیدتی است که در نهایت به همان نبرد آرماگدون ختم می شود. نبردی که براساس باورهای اوانجلیست ها یا صهیونیست های مسیحی ، بیش از دو سوم مردم جهان را نابود ساخته و دنیا را برای حکومت هزار ساله مسیح موعودشان و یهودیانی که به وی می گروند ، آماده می سازد. در واقع هدف نهایی باورها و اعتقادات آنان ، برچنین فاجعه ای استوار است و آن را تقریبا بدون کم و کاست در تمامی عملکردشان نمایش می دهند.

تاسیس استودیوها و کمپانی هایی برای ساخت فیلم ها و سریال هایی در خصوص همین وقایع آخرالزمانی، از جمله برنامه های هالیوود برای آغاز هزاره سوم بود. از جمله کمپانی های فوق می توان به "Act One" اشاره کرد که توسط راهبه ای به نام باربارا نیکولاسی تاسیس شد(بخش هایی از نظرات وی را در همین قسمت مشاهده خواهید کرد) و در کنار آن مراکز آموزش فیلمنامه نویسی و کارگردانی و تهیه کنندگی  برای تربیت فیلمسازانی شکل گرفت که بتوانند فیلم هایی در جهت همان آرمان های آخرالزمانی هالیوود بسازند. مراکزی مانند دانشگاه پت رابرتسون و پروژه هایی مثل مجموعه فیلم های نارنیا.

تصاویر یا بخش هایی از  فیلم های زیر برای ارائه مصادیق بحث های فوق در این قسمت از مجموعه "...و اینک آخرالزمان" ارائه می شود:"فرشتگان چارلی" ، "ماموریت :غیرممکن" ، "جعبه سیاه" ، "گلادیاتور"، "ارباب حلقه ها: بازگشت پادشاه"، "محبوب میلیون دلاری"، "مردگان"، "کشیش"، "بافی؛ قاتل خون آشام"، "افسونگر"، "هالک"، "امگا کد 2: مگیدو"، "طالع نحس: 666"، "وقایع نگاری نارنیا: شاهزاده کاسپین"، "مردان ایکس"، "چهار شگفت انگیز"، " بروس قدرتمند"، "پچ آدامز"، " جن گیری امیلی رز" و ... مجموعه مستند "...و اینک آخرالزمان" به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی توسط رضا جعفریان در 30 قسمت برای شبکه خبر تهیه شده است. منبع: http://smostaghaci.persianblog.ir/post/624/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 7 مرداد 1391برچسب:سینما صهیونیسم, ] [ 1:31 ] [ بنده ی خدا ]
.: Weblog Themes By Salehon :.

درباره وبلاگ

سلام در این وبلاگ شما با مطالبی که برای شما مفید و آموزنده می باشد روبرو می شوید امیدوارم هر مطلبی رو که در اینجا میخونید با ارائه نظرها و انتقادات مفیدتون به من کمک کنید تا باز خورد مفیدش رو خودتون بینید من بعلت مشغله های کاری ای که دارم فقط آخر هفته ها میتونم به وبلاگ شر بزنم خوشحال میشم با هم بحث کنیم
حمایت می کنیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
شمارنده
شمارنده cache01last1488456756